Silniki Jabiru są montowane na świecie w wielu różnych samolotach. U większości producentów małych samolotów silnik Jabiru jest oferowany często jako druga opcja. Nadrzędną rolą naszej firmy jest nie tylko sprzedaż samych silników, lecz wszechstronna pomoc w zamontowaniu silnika Jabiru na danym płatowcu, przygotowaniu dokumentacji, próba silnika na ziemi, a nawet oblot, bowiem … nasz zaprzyjaźniony pilot doświadczalny Henryk Szkudlarz jest wręcz Mistrzem w tym zakresie, a zwłaszcza w opracowaniu protokołu prób silnika na ziemi i w locie, ważeniu samolotu, ustalaniu środka ciężkości, a nawet kontaktach z Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Tak więc oferujemy budującym samodzielnie samolot, nie tylko silnik czy kit, lecz kompleksową pomoc aż do momentu rejestracji samolotu.
Marka Jabiru
Marka Jabiru to bardzo lekkie silniki, które zostały specjalnie zaprojektowane przez projektantów samolotów dla samolotów. Z powodu wysokich norm jakości w produkcji lotniczej, silniki Jabiru są produkowane z wysokiej jakości aluminiowych bloków. Blok i podzespoły są obrabiane za pomocą najnowszych obrabiarek sterowanych numerycznie ( komputerowo CNC). Wszystkie części silnika są sprawdzane i mierzone przez bardzo dokładne, skomputeryzowane urządzenia pomiarowe z dokładnością do 2 mikronów. Silnik Jabiru są produkowane w Australii od 1992 roku, a do dziś jest ich ponad 6000 w eksploatacji na całym świecie i wielu przypadkach są eksploatowane w wymagającym środowisku szkolenia lotniczego. Posiadają one proste cechy konstrukcyjne,